Select Page

Warsztaty dla tutorów w ramach projektu „Aplikacyjne prace dyplomowe – skuteczny start zawodowy”

Zespół Projektu „Aplikacyjne prace dyplomowe – skuteczny start zawodowy” zaprasza na warsztaty doskonalące dla tutorów realizowane w ramach projektu „Aplikacyjne prace dyplomowe – skuteczny start zawodowy”.

Warsztaty powstały z myślą o nauczycielach akademickich Uniwersytetu Warszawskiego, którzy chcą rozwijać kompetencje niezbędne w nowoczesnej dydaktyce i pracy naukowej. Warsztaty przygotowują do prowadzenia aplikacyjnych prac dyplomowych pisanych przez studentów Uniwersytetu Warszawskiego.

Podczas spotkań warsztatowych w dwa dni zyskają Państwo wiedzę i umiejętności w zakresie:
– tutoringu;
– wykorzystania narzędzi warsztatowych w dydaktyce;
– współpracy badawczej i edukacyjnej z otoczeniem społeczno-gospodarczym uczelni;
– ochrony własności intelektualnej.

Najbliższe terminy warsztatów to:
– 25 i 26 maja 2018 r. lub
– 8 i 9 czerwca 2018 r.

Warsztaty trwają w godz. 9:00-17:00 (wraz z przerwami na kawę i lunch).

Spotkania poprowadzi z Państwem dr hab. Jan Fazlagić, profesor nadzwyczajny i Dyrektor ds. Zarządzania Wiedzą w Spółce Celowej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, wieloletni wykładowca i ekspert od zarządzania wiedzą, edukacji, innowacyjności oraz zarządzania kapitałem intelektualnym, marketingu i projektowania usług.

Aby się zgłosić, wystarczy przesłać wiadomość na adres: innohuman@uw.edu.pl:
– na cykl 25-26.05: do 22 maja 2018 r. do 20:00;
– na cykl 8-9.06: do 6 czerwca 2018 r. do 20:00.

Biorąc udział w warsztatach, korzystają Państwo ze wsparcia w ramach projektu, co wiąże się z pewnymi formalnościami. Prosimy o zapoznanie się z regulaminem uczestnictwa oraz pozostałymi dokumentami, które będą czekać na Państwa w momencie przyjścia na warsztaty (dostępne na stronie http://innohuman.biurokarier.uw.edu.pl/warsztaty-doskonalace-dla-tutorow/ ).

Aktualności

Loading
OK
Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się wiecej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.